عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 دوست دارم.........


سر به روی شانه های مهربانت می گذارم


 

عقده ی دل می گشاید گریه ی بی اختیارم


 

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم


 

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم


 

بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم


 


 

 

    دوست دارم

 

 دوست دارم

خالی از خودخواهی من ،‌ برتر از آلایش تن


 

من تو را والاتر از تن ،‌ برتر از من دوست دارم


 

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم


 

بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 9:15 | |