عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





محبوب من چشمات به من میگن

   روز جدایی خیلی نزدیکه

     میری نمیدونی که دور از تو

    دنیام چقد غمگین و تاریکه

دنیای من تاریکو غمگینه

  بار جدایی خیلی سنگینه

   هر کس که از حالم خبر داره

    از شونه هام این بارو برداره

7qf5eg4e8go6lyzpmm.jpg

سلام عشقم بازم منم همون عاشق دیونه و دل خسته

تو امین نمی دونم می دونی یا نه که چقد دوست دارم

و اگه یاد و خاطره تو هم نباشه اگه امید یک لحظه دیدنت

رو نداشتم تا الان از این دنیا رفته بودم و تو اون دنیا

چشم انتظارت می موندم بازم می گم عشم

و هرگز از گفتن این  حرف خسته نمی شم دوست دارم                              

من اگر اشک بدادم نرسد می میرم                                                                      

                                             من اگر یاد تورا یادی نکنم میمیرم                                                                                                                  



نظرات شما عزیزان:

مجنون
ساعت2:16---30 ارديبهشت 1391
سلامـــــــــــــــــــــ دوست عزیزم

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 13:51 | |