عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خدایا سپاس...

دلــــــــــــــــــت که شکستــــــــــــــــــ، . . .

 

ســـــــــــــــرت را بگیر بـــــــــــــالا ..!

 



تلافی نکن ، فریاد نزن ، غمگین نباش. . .

 


حواست باشد ؛ دل شکسته، با ارزش تر از این هاست . . .

 


مبادا دل و دست آدمی را که روزی با ارزش ترین دارایی ات بود


زخمی کنی به کین...

 


مبادا که فراموش کنی روزی شادیش،آرزویت بود

 


صبور باش و فقط  سکوت کن. . .

 


بغضت را پنهان کن . . .

 


درد و رنجت را پنهان تر . . .


و فراموش نکن که "خدا" در دل های شکسته جا دارد. . .






 
در جاده ی زندگی قدم می زدم ..

 

 

 

 

همه جا دو رد پا دیدم ...

جای پای من و خدا ...

به سخت ترین لحظه ها که رسیدم فقط یک جای پا دیدم ...

گفتم: خدایا مرا در سخت ترین لحظه ها رها کردی؟؟؟

ندا آمد:

ای بنده ی من تو را در سخت ترین لحظه ها به دوش کشیدم...

خدای مهربانم...!!!!

تو را سپاس به خاطر همه ی خوبی ها و مهربانی هایت...

به خاطر این که در سخت ترین لحظه های زندگی هیچ گاه مرا تنها نمی گذاری . . .

آن زمانی که دیگر کسی نیست دستانم را بگیرد و مرا از زمین بلند کند . . .

آن زمانی که کسی نیست اشک چشمانم را پاک کند . . .

آن زمانی که کسی نیست به ناگفته های دلم گوش فرا دهد...

تو همیشه در کنارم می مانی . . .

و

آرامش را به قلب کوچک و بی قرارم هدیه می دهی . . .

می مانی و به ناگفته های دلم گوش فرا می دهی. . .

می مانی و مرهم تمام دردها و زخم های بر جا مانده بر روی قلبم می شوی...

می مانی و انیس و همدم دلتنگی های گاه و بی گاه من می شوی...

خدایا . . . ! ! !

سپاس...

به خاطر همه ی خوبی هایت...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 9:3 | |