عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تاشقایق است زندگی باید کرد

سلام به تموم عاشقا یک ماه میشه که وبم رو آپ نکردم آخه رفته بودم

زیارت آقا امام رضا واسه همه گی تون دعا کردم اما بازم دلتنگی عشقم امونم

رو برید گفتم برم پابوس آقا شاید دلتنگیم کمتر بشه اما کمتر نشد که هیچ بیشتر

شد دیگه داشتم دیونه می شدم دیروز صبح که رسیدیم خونه خوشحال شدم چون

می دونستم که بازم می تونم بیبینمش امام رضا که قربونش بشم هنوز نرسیدم

منو از دلتنگی نجات داد دیروز عصر رفتم خونشون دیدمش مثل همیشه خوب و

سرحال بود کمک مونده بود هومن از ذوق دیدنش بزنم زیر گریه اما تونستم بغضم

رو که در طول سفرم همرام بود خیلی جاها شکسته شده بود و خواب روز  و شب

رو ازم گرفته بودسرکوب کنم اینجام خدا کمکم کرد توی دو راهی سختی گیر کردم 

هیچکسم نیست که کمکم کنه به غیر از خدا شاید توی این ماه مبارک واسم یه کاری کنه

ازتون خواهش می کنم توی این ماه واسم دعا کنید که به عشقم برسم

عشقم با تموم وجود دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 15:10 | |