عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تمام آرزوی من نقش برآبه هر روز سرنوشت من رنجو عذابه آغوش تو برای من همیشه کمیابه دعای قلب عاشقم چرا بی جوابه تنها وقتی که شب تورا کناره من میاره تو خوابه عشق نمی خوابه تورا خواستن نمی خوابه آرزوی من وتو به هم رسیدن نمی میره نمی خوابه بی تو خورشید نمی تابه یه عمره دلم برات عاشق بی تابه بی تو همه دنیا برام مثل سرابه دریای عشق تو کجاست بی تو دل مردابه قرارمون تو رویاها کناره مهتابه تنها وقتی که شب تورا کناره من میاره تو خوا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 12:55 | |