عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

اگه دنیا خراب شه رو سرمون قول بده من و تو دنیای هم باشیم

دوست دارم دوست دارم قد تمام آدما


               دوستت دارم ،

دوستت دارم


قد تموم آدمـــا ،


               قد تموم عاشقـــا


دل بردی ُ پنهون شدی

،
               دل بردی ُ پنهون شدی


از من چـــرا ،

               ای بی وفـــا ؟


از من چـــرا ؟ از من چــــرا ؟

 

عاشق شدم ، عاشق شدم
،
               عاشق شدم ، عاشق شدم


از چشم من پنهون نشو ،

               از چشم من پنهون نشو


تنها شدم ، تنها شدم ،

               تنهــــا نرو ، تنهــــا رو


پر می کشی تا آسمون ،

               من خستۀ بی بال و پر


من مثل ابر رهگذر ،

               می بارم از شب تا سحر


دریا نمی گیره نشون از قطره های در به در

دوست دارم دوست دارم....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 6:41 | |